Skip links

Nejúspěšnější náborová kampaň v historii internetové agentury FG Forrest.

šipka dolů

Cíl: Vyřešit palčivý problém s nedostatkem vývojářů.

Chtěli bychom díky kampani přijmoutjednoho vývojáře. Pokud přijmeme dva bude to velký úspěch.

Výsledek: Nejúspěšnější náborová kampaň v historii FG Forrest.

1

měsíc tvorby

2

měsíční kampaň

10

přijatých vývojářů

Jak se tvořila kampaň, která klientovi naplnila stavy?

V HR kampani jsme se zaměřili na dvě věci.

Výrazný vizuál,

který zaujme cílovou skupinu (možná trochukontroverzní, ale výsledky mluví jasně).

Detailní popis práce

Často totiž najdete více informací na krabici od müsly, než na kariérním portálu. My však věříme, že uchazeč potřebuje maximum informace k tak závažnému životnímu rozhodnutí jako je změna kariéry.

Jak nakopnout náborovou kampaň pomocí 5 jednoduchých kroků?

A co tomu všemu říká klient?

Chci Kreativním bojovníkům poděkovat za výbornou spolupráci při realizaci náborové kampaně, která se stala nejúspěšnější v historii naší firmy. Budu rád, když budeme ve spolupráci pokračovat.

Radovan Jelen, Ředitel – FG Forrest